CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 9, 2011

hei korang !

hei ! hai ! hello2 :)

haha..bno ny ak tatau pon nk nuleh pe tp ak nk nuleh gak..k la..juz write what in mind following da flow of wmy hand k..?  =)

((paham x ??b.i tonggang tonggek je 2))

k..pers of all,,ak sje jek tuko lgu bru..IYAZ=SOLO



lgu 2 tde makne pape pon..juz da song is quite santai giler !! an,,korang ??

karok jom !

And I dont wanna go, go
I dont wanna go, go
I dont want it no, no
I dont want it no, no
I dont want to walk this earth
If I gotta do it solo (solo)

Chorus 2 -
Cos I was so high
And now I'm so low
And I dont wanna walk around alone,(solo)
Said I dont want to walk this earth
If I gotta do it solo, (solo) solo


along this week,,bnyk sesgt la prkr y brlk dlm idop ak..n thnx to Him vr much,,as i'm starting to be a matured girl..da girl which can think which one is right or wrong..it doesnt't mean that i didn't think carefully b4,,juz MORE careful in da future  :)

all da things that happen to me,,i'm thankful as i think there should be a silver line at every clouds..





bhaha..penin an ??sje je nk tes skiping ak..mksd ny..setiap y brlk pasti ade hkmh ny..an korang ?

juz a simple story to answer all of your questions in mind :::



1. hari isnin y lalu yakni 4.4.2011,,hari terakhir ak wat lthn kete..tp tah cmne,,ak bnyk gilos wat salah n kne hentam pon mmg TROK GILOS la..huhu..:)

"AWAK SANGAT TROK ARI NI!!"

"KALAU AWAK BUAT MCM NI LAGI WAKTU TES JPJ ESOK,,KOMPEM GAGAL PNYE LA!"

"APASAL AWAK BNYK GILE BUAT SALAH NI ?!!"



haha..ayt2 bese jek an ?mst korg egt "hek ele,,ni je ke?tde la trok mne"

but,,for me,,for me who went through it for 2 hours n up2,,it was vr3 terrible la..dgn pitching die pke gear 10 ny with non-stop angry,,spe tahan.. (:

n,,ak terkantoi leleh ((da thing dat i most hate))in da toilet after da training..egt an bleh la tahan..cos time pes2 kne 2 ak ley wat cool jek n aggp tde pape y belaku pon..kunun2 ak x wat salah la..hehe



 ak x nangeh cm ni la wei !

**hesy ! mlu saya cerita sal ni..ngeh3**


2. k,,pde ari yg sme jugak..x smpe 5 jam pon dr kes ak kne marah 2,,i had some little but dasat la gadoh with my fren..da name ??no need 2 noe la k :)

**mak sye ckp x bek aib an org**




gadoh sal mende kicik jek..tp besa la ak an..ske nk mengover2 an cerite..mende dh abeh,,ak sje nk pnjg2 an lg..mne la kwn ak 2 x sket ati..so 2 HIM,,kalo die de bce entri ak ni..ak nk ckp y ak mnx maap benyk kat ko..mmg gle sket la wei time kte gadoh ri2..tp ko an kwn ak..x an ngan mmbr pon nk bekire maap gak en ??lgpon ak x de hak tok x maap an ko sbb ak bkn ALLAH that have own right to do that  =)




3. ari selasa 5.4.2011 ari ak tes kete+moto ngan jpj..n alhamdulillah sesgt ak pass kete tp kntoi kat moto cos ak jtoh titi..haha..intro time lalu kat titi 2 sket pnye cntek dowh tp tetbe kat tgh 2 tegelincir lak..hei !!tebai 5 inci bedak safi ak ni :)

n bapak ak soh ak ulang blek,,tp besa la ak,,mleh kot..haha..mmg dasar pemalas la !




4. ari rabu esok ny iaitu 6.4.2011,,ak setat keje..ak tatau r pe nme kje 2..tp y ak tau kedai 2 amik tmphn bisnes kad,,kad kawen,,banner n bla2..nme kedai 2 HALIM MUKMIN ENT...actually ak ganti an jiran ak y dh chow cin cau dr kedai 2 since 1.4.2011 dolu

bes la kje sne..kje sme sorang akk comei y bernme K.SU




huh !suda abeh..eh,,ble ak scroll blek nek ats,,sket jek upe ny..tp ak ase cm bnyk..npe eh ?pelek2..haha

time kasih daun keladi kat korang y sudi bce..n last but not least,,SOLO jom..one,,two,,three,,





Chorus -
And I dont wanna go, go
I dont wanna go, go
I dont want it no, no
I dont want it no, no
I dont want to walk this earth
If I gotta do it solo (solo)

Chorus 2 -
Cos I was so high
And now I'm so low
And I dont wanna walk around alone,(solo)
Said I dont want to walk this earth
If I gotta do it solo, (solo) solo




2 comments:

  1. w0ho...ak still egt....
    kenangan t0o.....huk2

    ReplyDelete
  2. hukhuk..bile egt2 blek,,knngn manis kot 2..hihi..nangeh cm org x btoi kat tmn mainan 2..nseb tde org..kredit 2 u la cos kasik ak pnjm nset ko :))

    ReplyDelete